Eredményeink
Történetünk és eredményeink
1991.
Helybéli versenyzők felkérésére megkezdődik az ismerkedés a versenysporttal a rallye cross szakágban nem teljes szezon alatt H csoportos Lada VFTS versenyautók szervizelésével. Már a kezdetekkor több dobogós hely szerepel az eredmények között.
1992.
Immár teljes szezon a rallye cross szakágban. H csoportos Lada VFTS és Skoda 130 lr versenyautók szervízelése. Számos siker, több dobogós hely.
1993.
Ebben az évben nyolc versenyből nyolcat nyer a csapat a H csoport 1600 köbcenti alatti kategóriájában. A végeredmény H csoport abszolút III hely.
1993-1997.
Ezen időszak a rallye szakág megismerésével telik. Eredményeink között II. osztályban elért A5 kategóriagyőzelem és abszolút első hely szerepel.
1998.
A csapat Magyarországon elsőként üzemeltet Kit-Car (Felicia) versenyautót, mellyel A6-os kategória I helyet, F2 kategóriában pedig harmadik helyet értünk el.
2000.
F2 kategória győzelem. Az üzemeltetett autó ekkor Skoda Octavia Kit-Car.
2002-2003.
A csapat a vevői igények kielégítésére motor- és váltóépítéssel, valamint ezek tuningjával foglalkozik. Mindezek mellett versenyautók felkészítése és szakmai tanácsadás a profil. A cég ekkor veszi fel a Motorsport Europa nevet. Az elektronikai rendszerekkel szemben megnövekedett igények arra késztetik cégünket, hogy a motorvezérlők terén még mélyebb ismereteket szerezzen. A saját műhelyben készült motorok teljesítménymérő fékpadon kerülnek beállításra.
2004.
Immár világszínvonalú szolgáltatást nyújtva a világbajnokságon népszerűséget szerzett Skoda Octavia WRC EVO III üzemeltetése a fő tevékenység. Ezen versenyautóval a nem teljes versenyszezon alatt több dobogós helyet, és a 2004-es versenyszezon abszolút harmadik helyét értük el. Ebben az évben megérkezik Magyarországra a fékpad, ami a versenysport minden szakágának igényeit kielégíti.
2005.
Elkezdődig a motorfékpaddal történő ismerkedés. Az alapos ismeretek megszerzése után immár cégünk képes a verseny- ill. szériamotorok tökéletes, pontos beállítására, elemzésére, amely nem csak a motor mechanikáját érinti, hanem beszabályozását, teljessé tételét is.
2006 - 2007
Ezen években Bató Zoltán csapatával együttműködve a magyar rallye bajnokság abszolút első helyét sikerült megszerezni